Obserwatorzy

środa, 15 sierpnia 2012

Steampunkowy wianek

Na Scrapujących Polkach pojawiło się wyzwanie na zrobienie wianku z papieru i taki o to twór urodził się w mojej głowie. 

Kwiatki zrobione wykrojnikami Rose Creations Spellbinders i Tim Holtz Sizzix - Tattared Flower Garland. Szczególnie ten drugi ułatwił mi bardzo pracę, jedno przeciągnięcie przez big shota i tyle kwiatków :-)

W roli głównej kolekcja Graphic45 Steampunk Debutante plus balon inspirowany tym kursem  do tego trochę mediów: tusze distress, mgiełki i złota farba akrylowa.


I zbliżenie na balon :-)


A poza tym chciałam się pochwalić, że zainspirowana po warsztatach Finn przeszukałam przybornik mojej babci (oczywiście za jej zgodą :-)) i znalazłam tam taaakie cuda:


6 komentarzy:

  1. This is incredible!! Brilliant work! WOW!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutely stunning, fabulous dimension and wonderful details. The dimensional balloon is fantastic and I love the brass charm too. Thanks so much for joining in the Simon Says Stamp and Show Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  3. Your paper wreath is beautiful! I love all of the tattered flowers that you have assembled out of the Graphic 45 Steampunk Debutant papers. Just gorgeous! Your dimensional hot air balloon is also really cool! Thanks for sharing your work with us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

    OdpowiedzUsuń
  4. OH MY!!!! This is SO lovely!!! The Simon Says Stamp & Show design team thanks you for participating in this week's challenge! - Ashli

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wianek, kolory i kwiaty, bardzo ładny :) Balon jest cudny :)
    Ja również lubię wykrojniki, które za jednym przekręceniem dają duuużo kwiatów :)
    Serdecznie pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny ten wianek,palce lizać!A balon to ostatnio mój ulubiony motyw w albumach podróżnych i na kartkach też-więc zazdraszczam!
    No no,czy babcia na pewno wiedziała o porządkach?:)))))Majeczko,szkoda takich przydasi na gelowanie i psikanie i te inne!Ruszaj raczej do dziadka po zwykłe śrubki:))Buziaki

    OdpowiedzUsuń