Obserwatorzy

piątek, 7 stycznia 2011

Jeszcze kartki świąteczne

Ponieważ w natłoku przedświątecznych obowiązków nie miałam okazji obrobić zdjęć sfotografowanych świątecznych kartek udało mi się to zrobić dopiero teraz. W związku z tym zapraszam jeszcze na spóźnioną prezentację Bożonarodzeniową:

Świąteczna z dziećmi, obrazek wycięty ze scrapbookingowego papieru i pomalowany efektem spękań i spryskany lakierem. Ponadto na kartce umieściłam embossowane stempelki i updatowałam trochę pudrem do embossingu kwiatek:




Świąteczna z Mikołajem - ta sama technika co poprzednia karteczka




Ostatnio zakupiłam sobie nowe kredki akwarelowe i sporo koloruje obrazków, poniższa kartka to efekt wykorzystania jednego z takich malunków:




I na koniec przewrotnie najbliższa memu serca karteczka z Henrym z cudnej kolekcji Whiff of Joy, zakochałam się ostatnio w tej myszce i na potęgę kupuje z nim stempelki także na pewno zobaczycie jeszcze Henrego w moich pracach :)

1 komentarz: